Op donderdag 4 oktober a.s. organiseert de NedGraphics Gebruikers Vereniging weer een Kijk in de Keukensessie. Dit, door de leden gewaardeerde, concept biedt eenieder de mogelijkheid om op een laagdrempelige manier te kijken hoe collega’s werken met de software van NedGraphics. Geen demonstraties, maar een aantal werkplekken, waar je vragen kunt stellen en kunt kijken op welke manier het product waarmee ook u werkt wordt ingezet bij andere organisaties. Kennis en ervaring uitwisselen, dat is de kracht van de Kijk in de Keukensessie en de NGV.

In overleg met NedGraphics is afgesproken dat de Kijk in de Keukensessie dit jaar plaatsvindt bij NedGraphics. U krijgt dus niet alleen een kijkje in de keuken van medegebruikers van de software, maar ook in de keuken van de softwareleverancier. Wij vinden het dan ook fijn om te melden dat de helpdesk van NedGraphics  vertegenwoordigd is bij de Kijk in de Keukensessie en er dus live gebruikersvragen kunnen worden gesteld en besproken. Maar, er is meer…

Dit jaar hebben wij NedGraphics gevraagd om een presentatie te geven over actuele onderwerpen die ons allemaal aangaan. Het programma van de dag ziet er dan ook als volgt uit:

10.00 – 10.30 uur:   Ontvangst met koffie/thee en iets lekkers
10.30 – 11.15 uur:     Presentatie “Op weg naar een centrale objectenregistratie” door NedGraphics
11.15 – 12.00 uur:     Presentatie “Onderweg naar de Omgevingswet” door NedGraphics
12.00 – 13.00 uur:   Lunch
13.00 – 13.30 uur:   Algemene ledenvergadering, klik hier voor de agenda en de stukken van de vergadering!
13.30 – 16.00 uur:   Kijk in de Keukensessies, zoveel mogelijk producten van NedGraphics zijn hier vertegenwoordigd! *1

*1) per 5 september 2018 hebben de volgende organisaties hun medewerking toegezegd, de verwachting is dat hier nog meer producten bij komen:

• NedBGT/GEOCAD door gemeente ‘s-Hertogenbosch (Jeroen van Logtenstein en Danny Nigg)
  • NedBGT/TopoCAD door gemeente Enschede (Gerrit Vunderink)
  • NedBGT/IGOS door gemeente Katwijk (Hossain Nassralla)
  • Inwinning door gemeente Dronten (Jimke Dijkstra)
  • NedBrowser door gemeente Twenterand (Frank Veltkamp)
  • NedWIBON door NedGraphics (Martijn Schwering)

Deze bijeenkomst is kosteloos voor leden van de NGV. Klanten van NedGraphics die geen lid zijn van de NGV kunnen ook deelnemen. In dat geval wordt een bedrag van € 75,00 in rekening gebracht. Meld u aan via onderstaand formulier of door een mailtje te sturen aan secretariaat@ngvereniging.nl. Zet in deze mail uw contactgegevens en laat weten bij welke programma onderdelen u aanwezig bent! Graag tot 4 oktober a.s.

Meld u aan!